31 Ekim 2009 Cumartesi

Cuma Gecesi Pinekligi

Sabahtan beri gece cikmak, eglenmek istiyorum deyip de saat 00.32 olmusken hala evde bilgisayar basindayim. Hala cikmak istiyorum ama deli gibi useniyorum. Hava da feci, yagmur camur...Asmali taraflarinda olan arkadaslarim fazla bir sey kacirmadigimi soyledi ve usengecligim daha da artti. Havayi da boyle gorunce pinekligim iyice artti..
Aslinda tam da sinemaya gitmelik bir geceydi bu gece. Kasvet bir havada yapilacak en guzel aktivite bence. Hatta gece seansi sahane olurdu.
Ornegin; This is it bu gece gormek icin keyifli bir film olabilirdi. Film, Michael Jackson'in olmeden cok kisa bir sure sonra cikmayi plandigi Londra konserinin tum hazirliklarindan ve kamera arkasindan olusmakta. Ayrica filmde hem Michael Jackson'in sarkilari hem de yakin cevresiyle yapilan roportajlara yer verilmis. Bu gece gidemedim ama en yakin zamanda gidecegim bu filme..
Gece cikma enerjimi de yarin geceye sakliyorum. Hallowen partiler var her yerde. Bir tanesine gitmek lazim. The Hall'deki guzel olur diye dusunuyorum. Bakalim yarin neler getirecek...

0 yorum:

Yorum Gönder