24 Kasım 2009 Salı

Babylon Programlari

Babylon ile hayatimiza giren Oldies But Goldies konsepti son hiz devam ediyor. 28 Kasim cumartesi aksami Oldies But Goldies severler Babylon'a gidebilir. Biletler ayakta 35, ogrencilere de 25 tl. Biletix ya da Babylon gisesinden biletler alinabilir. Gitmek istiyorsaniz bir an once biletlerinizi alin derim :)

Gerci bu aralar artik her barda calan muzikler sayesinde oldies but goldies bir konsept haline geldi. Ama yine de Babylon'unki bir baska der her giden. Ben hic gitmedim aslinda ve cidden merak ediyorum. Birkac kez programladim kendimi ama hep sonunda bir aksilik cikti. Ya bilet kalmadi, ya da benzeri bir olay oldu..
Ama bu sene gitmek istiyorum artik bir tanesine. Bakalim hakkaten dendigi kadar var mi??

Bu arada yarin aksam da yine Babylon'da "Quenn Tribute Night" eventi var. Biletler ayakta 25, ogrenci 15 tl. Bu da ilginc olabilir. Hem ertesi gun de yarim gun. Bayrama girerken guzel bir haftaortasi programi olabilir.

0 yorum:

Yorum Gönder