17 Kasım 2009 Salı

Gercekten This Is It!

Epeydir sinemaya gitmiyordum. Film orucumu gecen persembe aksami Kanyon'da izledigim This Is It ile bozdum. Cok izlemek istiyordum bu filmi ve iyi ki izlemisim.
Filmi izledikten sonra ki anladim ki Michael Jackson'in yapmayi planladi konserler gerceklesebilseydi ciddi bir bomba etkisi yaratacakti ve gunlerce konusulacakti. O kadar detayli ve muhtesem hazirlanilmis ki konserlerin gerceklesememesi cok uzucu olmus.
Adamin danslari, sesi, kiyafetleri hepsi birbirinden guzel. Ozellikle provaya giydigi kiyafetler bile ayri bir detay. Tamamen kendine has bir tarz. Her provada farkli bir kiyafet giymis. Gomlekleri, ceketleri, pantolonlari hepsi kendine ozgu.
This is it disinda son donemde vizyonda olan filmlerden Askin 500 Gunu filmini de evde izledim. Tam evde izlemelik romantik komedi bence..

0 yorum:

Yorum Gönder